%20
Mavi Okyanus Stratejisi - Kim, W. Chan

Mavi Okyanus Stratejisi

W. Chan Kim

Yayınevi: CSA

Yayın tarihi: 12/2005

ISBN: 9789758828203

Yazar : Renee Mauborgne

Çevirmen : Şükrü Alpagut

Türkçe | 240 Sayfa |

Tür: İş Yönetimi

  • 60,00 TL
  • 75,00 TL

Süregiden karlı büyüme arayışında, şirketler başa baş rekabet içindedirler. Rekabet avantajı için savaşırlar, Pazar payı için çatışırlar ve farklılaşma için mücadele ederler.

Ne var ki, günümüzün aşırı kalabalık endüstrilerinde cepheden rekabet, gitgide daralan bir kar havuzu uğruna savaşan rakiplerin kanlı “kızıl okyanus”u ile sonuçlanır. Başarının gereklilikleri hakkında bildiğinizi düşündüğünüz her şeye meydan okuyan bu kitapta, W.Chan Kim ve Renee Mauborgne, şirketlerin çoğu kızıl okyanuslarda rekabet etmelerine rağmen bu stratejinin gelecekte karlı büyüme yaratma olasılığının gittikçe azaldığını ileri sürmektedirler.

Yüzyıldan daha uzun bir süreyi ve otuz endüstriyi kapsayan yüz elli stratejik hamleye ilişkin bir incelemeyi temel alan Kim ve Maugborne, geleceğin önde gelen şirketlerinin rakipleriyle mücadele vererek değil, büyüme vakti gelmiş çekişmesiz Pazar alanında “mavi okyanuslar” yaratarak başarılı olacaklarını savunmaktadırlar. “Değer yenileme” adı verilen böyle stratejik hamleler, rakipleri çağ dışı kılarak ve yeni talebi serbest bırakarak, hem şirket hem de şirketin müşterileri için değerde hızlı sıçramalar yaratır.

Mavi Okyanus Stratejisi rekabeti anlamsız kılmak için sistematik bir yaklaşım getirmektedir. Çerçeve değişikliği sağlayan bu kitapta Kim ve Maugborne, mavi okyanusların başarılı şekilde yaratılıp ele geçirilmesi için kanıtlanmış bir analitik çerçeve ve araçlar sunmaktadır. Mavi Okyanus Stratejisi, pek çok endüstride gerçekleştirilmiş çok çeşitli stratejik hamleleri inceleyerek, her şirketin mavi okyanus stratejilerini başarılı şekilde formüle edip uygulayabileceği altı prensibe dikkat çekmektedir.

Bu altı prensip Pazar sınırlarının yeniden nasıl yapılandırılacağını, büyük resme nasıl odaklanılacağını, mevcut talebin ötesine nasıl geçileceğini, stratejik sıranın doğru şekilde nasıl elde edileceğini, organizasyon engellerinin nasıl üstesinden gelineceğini ve stratejiyle uygulamanın nasıl birleştirileceğini göstermektedir.

Strateji hakkındaki geleneksel düşünce şeklini altüst eden çığır açıcı kitap “geleceği kazanmak için yeni ve cesur bir yol”un haritasını çizmektedir.

Motor Kurye ile Teslim
Bu Ürünün Bulunduğu Şubelerimiz:
  • pandora.com.tr
  • Beyoğlu
  • Koç Üniversitesi
  • Nişantaşı

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı